close

 Spencer Lee  

 

他來自美國堪薩斯州現居洛杉磯,18歲就到洛杉磯追尋他的音樂夢 

 

 

 

 

[Verse1]

There's a time in your life 在你的人生中有一段時光

When the world is on your side 整個世界都繞著你轉

You might not feel it, you might not see it 你或許沒感覺到 你或許沒看到

But it surround you like a light 但它像光芒似地圍繞著你

Makes you stronger for the fight 讓你有足夠的力量去搏鬥

 

[Chorus]

Never let it go, gotta learn to grow 永遠都不放棄 不斷地成長

Watch me as I touch the sky 看著我到達了頂端

Still I fly 所以我繼續飛翔

Now I know is what I gonna do,find the dream is new 我知道我該做什麼 找尋新夢想

Give it all I got this time 這次 我要卯足全力

Still I fly, still I fly 繼續飛翔, 不停地飛

 

[Verse2]

Feel the wind all around 感受風的吹拂

All the courage to be found 我需要更多的勇氣

Who know what's out there 天曉得跨越這片天空後面是什麼

But i know I'll get there 我只知道 我必須穿越

All of into the sun 直奔向太陽

I know i'm not the only one that's 我知道 我不是孤軍奮戰

 

[Chorus]

 

[Verse3]

Bring it in I'll go shine 開始吧 我將發光發熱

It's my moment, gonna living it's right 我的時刻已到來 是時候起身

I'm flying, flying so strong 我不斷地飛 用力地飛

I'm moving, I'm moving 不斷地前進 不斷地前進

I'm moving on.... 不斷地往前進

 

[Chorus]

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Spencer Lee
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()