close

 

 Christina Perri - Human  

 

[Verse1]

I can hold my breath 我可以屏息以待

I can bite my tongue 我可以沉默不語

I could stay awake for days 我能徹夜不睡

if that's what you want 如果這是你想要的話

Be your number one 成為你所要的那個人


I can fake a smile 我可以擠出笑容

I can force a laugh 我可以強顏歡笑

I can dance and play the part 我能為你跳舞、扮演其他角色

If that's what you ask 假如你開口要求的話

Give you all I am 給你我的所有


I can do it 我會做到

I can do it 我可以做到

I can do it 我一定做到


[Chrous]

But I'm only human 但是我是普通人

And I bleed when I fall down 當我墜落時會流血

I'm only human 我只是個凡人

And I crash and I break down 我沒那麼堅強,我也有情緒的

Your words in my head 你的話 在我腦海裡周旋

Knives in my heart 像刀子一樣刺痛我的心

You build me up and then I fall apart 你把我捧在手心 又讓我心碎

'Cause I'm only human 因為我只是凡人

 

[Verse2]
I can turn it on 我可以為你啟動

Be a good machine 作一位你想要的女孩

I can hold the weight of worlds 我能承受這世界的壓力

If that's what you need 如果這是你需要的話

Be your everything 可以為你做任何事


I can do it 我會做到

I can do it 我可以做到

I'll get through it 我能克服的


[Chrous]


I'm only human 我是普通人 

I'm only human 我是個凡人

Just a little human 只是個渺小的人類


I can take so much 這些我都可以承擔

till I've had enough 直到我受夠了

[Chrous]

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Christina Perri Human
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()