close

Taylor Swift  

 

 

 

[Verse 1]

Nice to meet you, where you been? 很高興認識你, 你去哪兒了?

I could show you incredible things 我要讓你見識奇蹟

Magic, madness, heaven sin 魔術, 精神錯亂, 無心之過

Saw you there and I thought 看見了你站在那 我心想

Oh my God, look at that face 我的天吶, 看看你那張臉

You look like my next mistake 你看起來好像我下一個受害者

Love’s a game, want to play? 假如愛情是場遊戲, 要參一腳嗎?

 

New money, suit & tie 暴發戶, 全副舞裝

I can read you like a magazine 你的樣子就像雜誌人物

Ain’t it funny, rumors, lie 那些謠言、謊言 不覺得很有趣嗎? 

And I know you heard about me 我知道你一定聽說過我

So hey, let’s be friends 所以 嘿,我們來當朋友吧

I’m dying to see how this one ends 真想看看結局會怎樣

Grab your passport and my hand 帶著你的護照也帶上我

I can make the bad guys good for a weekend

我只需一個禮拜就能讓壞男人回心轉意

 

[Pre-Chorus]

So it’s gonna be forever 這會是永遠

Or it’s gonna go down in flames 還是只是過眼雲煙

You can tell me when it’s over 你可以告訴我何時收手

If the high was worth the pain 如果這高度你還能夠承受的話

Got a long list of ex-lovers 那些我的過往情人

They’ll tell you I’m insane 他們會跟妳說 我瘋了

Cause you know I love the players 因為你知道我愛玩咖

And you love the game 而你只是在享受遊戲

 

[Chorus]

Cause we’re young and we’re reckless 因為我們都還年少輕狂

We’ll take this way too far 假如還不懂得節制

It’ll leave you breathless 那會使你喘不過氣

Or with a nasty scar 或者留下醜陋的傷疤

Got a long list of ex-lovers 那些我的過往情人

They’ll tell you I’m insane 他們會跟妳說 我瘋了

But I’ve got a blank space baby 但是 寶貝 我還留有個保留空間 

And I’ll write your name 我想填上你的名子

 

[Verse 2]

Cherry lips, crystal skies  櫻桃般的雙唇, 透明的天空

I could show you incredible things 我要讓你見識奇蹟

Stolen kisses, pretty lies 被偷走的吻, 美麗的謊言

You’re the King baby I’m your Queen 你是我的國王而我是你的女王

Find out what you want 搞清楚自己要的是什麼

Be that girl for a month 我已經迷茫了近月

Wait the worst is yet to come, oh no 反正最差的都還沒遇到 oh no

 

 

Screaming, crying, perfect storm 哭喊、失落、情緒爆發

I can make all the tables turn 我能讓情況反轉

Rose gardens filled with thorns 玫瑰園裡充斥著刺

Keep you second guessing like 我猜你會這麼說

“Oh my God, who is she?” "我的天吶, 她哪位?"

I get drunk on jealousy 因為忌妒所以我喝醉

But you’ll come back each time you leave 但你每次離開後總會再回來

Cause darling I’m a nightmare dressed like a daydream

只因 親愛的 我是隻批著羊皮的狼

 

[Pre-Chorus] + [Chorus]

 

[Bridge] (x2)

Boys only want love if it’s torture 知道愛是痛苦的仍然要愛

Don’t say I didn’t say I didn’t warn ya 別說我沒警告過你

 

[Pre-Chorus] + [Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()