close

標準版的CD封面↓ 收入12首歌

72a27567338a048ca33ef1741fafada2.600x600x1.jpg

豪華版的CD封面↓ 收入16首歌

68f09f4906c38d8374988e42331247aa.600x600x1.png

CD 版本 ↓ 超級愛!!!

Acoustic版本↓ 超級愛!!!

這張專輯從去年1月就開始籌備了 原本是要在2015年十月發行的

但是延宕到2016/02/05才發行

距離上一張專輯約一年半 且同上一張專輯一樣 全部的歌曲都自己來

她自己說在創作這張專輯時得到很多啟發 因為這是張 富有豐富感情的

If you are a part of Western music lover, you should know her. 

From the song called "Clarity", that's the first time I knew her.

 It's been around three years long.

 

"Devil Side"
 

[Verse1]
Run and hide, it's gonna be bad tonight 我要躲藏起來 今天會是個不寧靜的夜晚
Cause here comes your devil side 因為你的邪惡面又要折磨我了
It's gonna ruin me 那會催毀我
It's almost like, slow motion suicide 就像是 慢性自殺一樣
Watching your devil side, get between you and me 看著陌生的你 把我們隔的好遠

[Pre-Chorus]
So tell me what I need to do 請告訴我 我要怎麼做
To keep myself away from you 才能遠離陌生的你
To keep myself from going down 才不會讓自己一直墜落
All the way down with you 才能一直和你在一起

[Chorus]
Still I want you, but not for your devil side
儘管如此 我還是要真實的你 但不是那個陌生的你
Not for your haunted life, just for you 不是那個被惡魔牽絆的 而是原來的你
So tell me why I deal with your devil side 所以請告訴我 為什麼我要淌這渾水?
I deal with your dangerous mind, but never with you 我面對的是你的邪惡面 而不是原本的你
Who's gonna save you now, who's gonna save you? 誰會來拯救你?誰會來救你?

[Verse2]
I can't lie but I don't miss those times 我不擅長說謊 我並不想念那些美好時光
We were on a high, I thought it would never end 我們正處於僵點 我猜會就這樣僵持下去
But you and I, we've come from the same long line 你和我 我們並沒有不同
Good kids with a devil side, just going around again 只是披著狼皮的善良小孩 又再度發作罷了

[Pre-Chorus]
So tell me what I need to do 請告訴我 我要怎麼做
To get myself away from you 才能遠離陌生的你
To keep myself from going down 才不會讓自己一直墜落
All the way down with you 才能一直和你在一起
All the way down with you 一直和你在一起

[Chorus]
I want you, but not for your devil side 我要原本的你 而不是那個陌生的你
Not for your haunted life, just for you 不是那個被惡魔牽絆的 而是原來的你
So tell me why, it's always your devil side 所以請告訴我 為什麼你總是被惡魔吞噬?
It's always your dangerous mind, it's never you 面對的總是你的邪惡面 而不是原本的你
So who's gonna save you now, who's gonna save you? 誰會來拯救你?誰會來救你?

[Pre-Chorus]
So tell me what I need to know 請告訴我 我要怎麼做
To make you wanna change it all 才能使你徹底變回原本的你自己 
To keep myself from going down 才不會讓自己一直墜落
All the way down with you 才能一直和你在一起
All the way down with you 一直和你在一起

[Chorus]
I want you, but not for your devil side 我要原本的你 而不是那個陌生的你
Not for your haunted life, just for you 不是那個被惡魔牽絆的 而是原來的你
So tell me why I deal with your devil side 所以請告訴我 為什麼我要淌這渾水?
I deal with your dangerous mind, but never with you 我面對的是你的邪惡面 而不是原本的你
Who's gonna save you now, who's gonna save you? 誰會來拯救你?誰會來救你?
Who's gonna save you now, who's gonna save you? 誰會來拯救你?誰會來救你?

Who's gonna save you now? 誰會來拯救你?
Who's gonna save you now that I'm gone? 誰會取代我來拯救你?
arrow
arrow
    文章標籤
    Foxes Foxes - Devil Side
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()