close

 

Oh you broke my heart 你傷了我的心
I told you I was weak for love 就算我跟你說 我不要你走
But then you went around 但是你還是掉頭走人
And do what you wanted to do 去找你的"新情人"了
And now I'm crying, crying 我只能一直哭 一直哭

Ooh seemed like everything was going fine 噢不 好像所有事情都沒發生
I found the love that I thought was gonna last 我以為找到了永恆的愛情
Then I accidentally saw a few things in your cell 直到 我不小心在你手機看到了不該看的東西
I even L-O-L, man I shoulda known 我也只能笑笑 天啊 我應該早點知道的
Why, why you're doing what you do 為什麼? 你為什麼要這麼做
You, you might as well just tell the honest truth 你還不如直接告訴我事實
See, I'm not really down with this 看著吧你 我不會因此就垂頭喪氣
This ain't no texting shit 這根本不算什麼
No I got no biz 也不甘我的事
But it is what it is 事實就是如此

I don't really have much to say 說真的 沒什麼好說的了
I was over it, the second that I saw her name 當我看到她的名子後 我就死心了

I got two letters for you 我只想送你兩個字
One of them's F 第一個字是"操"
And the other one's U 第二個字是"你?的"
Cause what you gotta do 現在你能做的
Is go get yourself a clue 就是自己去找答案

Only two letters to choose 沒什麼好猜的
One of them's F 第一個字是"操"
And the other one's U 第二個字是"你?的"
SMH I brushed a sin on you 對你 我只能搖搖頭

Coulda been this 應該是這樣
Coulda been that 應該是那樣
We don't bend up 沒有前進
We don't bend back 也沒有後退
You ain't with it 這跟你沒關係
Coulda said that 應該這樣說
Why you trippin'? 你為何不說話?
Let me hear that 說來讓我聽聽
I ain't tryna argue no more 我不想要起爭議
I do it all for you 我為你做任何事
You know you're my right 你知道 你是我的人
Baby let me show you 讓我來告訴你吧

Ooh, I know what's been going on 噢 我知道發生什麼事了
Don't even try to act like Mr. Super Nonchalant 別只會保持沉默
What makes you think I'd stick around 什麼讓你以為 我只會乖乖的
I'm not as stupid as you sound 我沒你想的那麼愚蠢
And you sound really dumb right now 你現在看起來超白癡的
From A to Z 從一開始到結束
Ooh, I gotta lot of nasty things throwing up in my head 噁 有好多討厭的事情 浮現在我腦海裡
But none of them are worth my time 那些都不值得我浪費時間
You're not even worth this rhyme 你甚至不值得出現在這歌裡
And I don't, I don't give a fuck 所以 我管你去死

I don't really have much to say 說真的 沒什麼好說的了
I was over it, the second that I saw her name 當我看到她的名子後 我就死心了

I got two letters for you 我只想送你兩個字
One of them's F 第一個字是"操"
And the other one's U 第二個字是"你?的"
Cause what you gotta do 現在你能做的
Is go get yourself a clue 就是去找答案

Only two letters to choose 沒什麼好猜的
One of them's F 第一個字是"操"
And the other one's U 第二個字是"你?的"
SMH I brushed a sin on you 對你 我只能搖搖頭

Ooh, ooh, two letters for you 送你兩個字
What you tripping on? 你怎麼都不說話?
Girl you know you're wrong 你知道你錯了嗎
Don't let these girls drive you crazy 別讓這些婊子把你逼瘋

I don't really have much to say 說真的 沒什麼好說的了
I was over it, the second that I saw her name 當我看到她的名子後 我就死心了

I got two letters for you 我只想送你兩個字
One of them's F 第一個字是"操"
And the other one's U 第二個字是"你?的"
Cause what you gotta do 現在你能做的
Is go get yourself a clue 就是去找答案

Only two letters to choose 沒什麼好猜的
One of them's F 第一個字是"操"
And the other one's U 第二個字是"你?的"
SMH I brushed a sin  on you 對你 我只能搖搖頭

 

 

 

 

LOL = laugh out loud
biz = business (informal)
SMH = shake my head (abbrev.)
coulda = could have
trapping = 封閉的 adj.
Mr. Super Nonchalant = 超級冷靜先生
stick around = informal -to stay in the same place for a little longer,
especially in order to wait for something that you expect to happen

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Miley Cyrus
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()