unnamed.jpg 

 

 Cosmic Gate 來自德國的trance雙人組  + 來自美國加州的Eric Lumiere

 

 

[Verse1]
I believe that we can make it 我深信我們可以做到

I don't care what other's say 我不在乎別人怎麼說
They don't know the way we love, they're outside 他們不懂我們 只是局外者
If you can meet me in the middle 如果你能在我困苦的時候認識我
Maybe we can compromise a little 或許我們就可以少些爭吵
Cause our love is worth it all, it's bigger than the little things we fight
因為我們的愛比什麼都值得 比雞毛小事還更有意義

For you, I'll give up all the lives that don't lift us
為了妳 我能放棄所有對我們沒有貢獻的生活


[Chorus]
We're falling back in love 我們正在回憶最初

Here we are again 又再一次地
Now you're singing my song 妳唱著我的歌
and I'm singing your song 我也唱著妳的歌
We're falling back in love 我們正在回憶最初
and we're both movin' 不斷地往回走
To the beat that goes like this 那節奏就像這樣
I'm singing yeahhh and ohh 我唱著 yeah & ohh 
We're falling back in love 我們正在回憶最初

[Verse2]
Now that we are here together 現在 我們在這裡相遇

Let this moment last forever 就讓這一刻永恆存在
As I look into your eyes, they're so bright 當我深情地看著妳的眼 他們是如此地耀眼
I promise I'll tell you all my secrets 我發誓 我不會對妳有所隱瞞
Tell you my fears, and face my demons 告訴妳我的弱點 然後克服它們
Cause honesty will bring in the light 因為誠實是最好的選擇
For you, ill give up all the lives that don't lift us 
為了妳 我能放棄所有對我們沒有貢獻的生活

arrow
arrow

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()