close

Jess Glynne  

 

 

 

 

真的沒有一首不愛的 獨特的嗓音+Background 根本大愛 專輯快出來吧  I cannot wait any longer. 

 

[Verse 1]
Time 時間
It never was enough, no time 總是不夠用
I always tried to fit around your life 我一直嘗試著進入你的生活
With no consideration over mine, mine 連想都不用想
No wrong 但是 不 我錯了
Everything was right and now it's gone 所有的事都已成過去 現在已成煙
Like a tree, it cut me down and let me go 就像顆樹一樣 把我砍斷 讓我自生自滅
Like I was always banned from sayin' no 就像我無法自己做主一樣
No-no, no 

[Pre-Chorus]
Drownin' in the darkest grey 淹沒在極度的灰色地帶中
With no answer to rescue me 等待不到答案來拯救我
I'm holdin' it down 我抑制著
I'm holdin' it down 我壓抑著
Foolin' with no one to blame 卻沒人可以責怪
You left me here without a trace 你沒有留下任何線索地離開我
When I held you down 當我牽絆著你時
I held you down 牽絆著你時...

[Chorus]
So tell me why me? 可以告訴我原因 為什麼是我嗎?
I didn't even know 我真的不曉得
Why me? 為什麼是我?
You left me all alone 你留下我一個人
So cold 好寂寞
So cold 好無情

[Verse 2]
You stole 沒經過我的允許
My happiness from underneath my nose 就偷走了我的幸福
My insecurities left on the floor 我的不安全感全灑落在地板上
And didn't think for a second, oh no, no-no 沒有思考的餘地 

[Pre-Chorus]
Drownin' in the darkest grey 淹沒在極度的灰色地帶中
With no answer to rescue me 等待不到答案來拯救我
I'm holdin' it down 我抑制著
I'm holdin' it down 我壓抑著
Foolin' with no one to blame 卻沒人可以責怪
You left me here without a trace 你沒有留下任何線索地離開我
When I held you down 當我牽絆著你時
I held you down 牽絆著你時...

[Chorus]
So tell me why me? 可以告訴我原因 為什麼是我嗎?
I didn't even know 我真的不曉得
(And you still won't love me) (然而你還是不肯愛我)
Why me? 為什麼是我?
You left me all alone 你留下我一個人
(So why'd you leave me?) (所以你為什麼離開我?)
So cold 好寂寞
So cold 好無情


[Bridge]
Why me? 為什麼是我?
I didn't even know 我真的不曉得
Why me? 為什麼是我?
You left me all alone 你留下我一個人
And now 然而現在
Why me? 為什麼是我?
I didn't even know 我真的不曉得
Why me? 為什麼是我?
You left me all alone 你留下我一個人

[Chorus]
So tell me why me? 可以告訴我原因 為什麼是我嗎?
I didn't even know 我真的不曉得
(And you still won't love me) (你還是不肯愛我)
Why me? 為什麼是我?
You left me all alone 你留下我一個人
(So why'd you leave me?) (所以你為什麼離開我?)
Why me? 為什麼是我?
I didn't even know 我真的不曉得
(And you still won't love me) (你還是不肯愛我)
Why me? 為什麼是我?
You left me all alone 你留下我一個人
(So why'd you leave me?) (所以你為什麼離開我?)

arrow
arrow
    文章標籤
    Jess Glynne Why Me
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()