close

 

[P1]

The slightest words you said 從你口中說出的微小字句
Have all gone to my head
已全部烙印在我腦海裡
I hear angels sing in your voice
從你的聲音裡我聽見天使在歌唱
When you pull me close
當你把我拉進時
Feelings I’ve never known
這感覺是特別的陌生
They mean everything
但是卻不可或缺
And leave me no choice
讓我無從選擇

Light on my heart, light on my feet
照亮我心照亮我雙腳
Light in your eyes I can’t even speak
在你眼底的光芒使我啞口無言
Do you even know how you make me weak
你知道你是怎麼讓我軟弱的嗎?



I’m a lightweight
我是脆弱的人
Better be careful what you say
最好小心你的言詞
With every word I’m blown away
你說的每一個字都能把我擊垮
You’re in control of my heart
你控制了我的心
I’m a lightweight
我是脆弱的人
Easy to fall, easy to break
容易墜落 容易破碎
With every move my whole world shakes
你的一舉一動憾動著我的世界
Keep me from falling apart
別讓我墜毀

 

[P2]
Make a promise, please
做個承諾好嗎?
You’ll always be in reach
你會即時出現
Just in case I need
假如我需要你的時候
You there when I call
一通電話你就在我身旁
This is all so new
這樣太陌生了
Seems too good to be true
好到無法相信是真的
Could this really be
這會是
A safe place to fall
一個可以墜入的安全地帶嗎?

Light on my heart, light on my feet
照亮我心照亮我雙腳
Light in your eyes I can’t even speak
在你眼底的光芒使我啞口無言
Do you even know how you make me weak, oh whoa
你知道你是怎麼讓我軟弱的? oh whoa


I’m a lightweight
我是脆弱的人
Better be careful what you say
最好小心你的言詞
With every word I’m blown away
你說的每一個字都能把我擊垮
You’re in control of my heart
你控制了我的心臟
I’m a lightweight
我是脆弱的人
Easy to fall, easy to break
容易墜落 容易破碎
With every move my whole world shakes
你的一舉一動牽動著我的世界
Keep me from falling apart
別讓我墜毀


Keep me from falling down
別讓我往下墜
Drowned in your love
沉沒在你的愛裡
It’s almost all too much
多到已經溢出來了
Handle with care
請小心呵護
Say you’ll be there
你會陪在我身旁

Oh, I’m a lightweight
我是脆弱的人
Better be careful what you say
最好小心你的言詞
With every word I’m blown away
你說的每一個字都能把我擊垮
You’re in control of my heart
你控制了我的心臟
I’m a lightweight
我是脆弱的人
Easy to fall, easy to break
容易墜落 容易破碎
With every move my whole world shakes
你的一舉一動牽動著我的世界
Keep me from falling apart
別讓我墜毀
Keep me from falling apart
別讓我墜毀
Keep me from falling apart, oh
別讓我墜毀oh
Falling apart
墜毀


arrow
arrow
    文章標籤
    Demi Lovato Lightweight
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()