close

Hardwell feat. Jake Reese - Mad World   

 

 

 

Sometimes it feels like my life's a battle 有時覺得人生就像是場戰役
And I think I'm losing my mind 我想我應該是瘋了
When all that surrounds me is made of shadows
所有圍繞在我身旁的都只是幻影


Oh I'm just a lost soul that's made of paper 噢 我只是一個紙造的迷路幽魂
But your touch can color the white 但是只要妳輕輕一碰 就能使我活了過來
And bring back in beauty into my life 把原本屬於我的美麗 帶回我的生活

Cause it's a mad world 只因這是個瘋狂的世界
But it's crazy 很瘋狂
Crazy yeah you make the bad turn 到妳能把所有事物
To amazing 都變成美好的程度
And I don't wanna lose this now 然而 我不想就這樣失去
I don't wanna lose this now 我不想失去
No I don't wanna lose this now 我真的不想失去
Cause it's a mad world 因為太無法置信了
Oh

When both strangers finding our way together 當兩個素昧平生的人相遇
Like two lights a dance through the dark 就像兩條光束在黑夜中交織閃爍
We shine bright and fade out into forever 我們一起璀璨 一起漸隱 直到永遠

And I'm tryin' to hold back the way I'm feeling 我試著要永存這份感覺
And you made me come back to life 是妳讓我重新活了過來
Yeah you've got me going insane, tonight 是妳讓今晚的我 沒有極限

Cause it's a mad world 只因這是個瘋狂的世界
But it's crazy 很瘋狂
Crazy yeah you make the bad turn 到妳能把所有事物
To amazing 都變成美好的程度
And I don't wanna lose this now 然而 我不想就這樣失去
I don't wanna lose this now 我不想失去
No I don't wanna lose this now 我真的不想失去
Cause it's a mad world 因為太無法置信了
Oh


Cause it's a mad world 因為這是個瘋狂的世界
Oh

arrow
arrow
    文章標籤
    Hardwell Jake Reese Mad World
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()