close

Yellow Claw  

 

 

Yellow Claw 就是我們三個人, 這一切的故事從歐洲開始............

有時候我們之中會有一個人想出主意, 或兩個人甚至一起, 但最重要的一件事就是我們都必須喜歡它, 因為你總不可能要呈現它卻對它完全沒信心吧?

有時候我們會想辦法說服其他人, "是嗎, 你不喜歡? 我們今晚就要用它 等著瞧吧你"  這就是大部分他會在表演之前常對我們說的話 "相信我 相信我 這會成功的"

有時候真的被他說中了 但是很多時候  表演結束時我們會說 "別讓我再看到你放那首歌, 爛透了 我早跟你說過行不通的 大家都沒反應"

 

"Shotgun"
(feat. Rochelle)

If I'm stressing you out, why don't you go 如果我對你來說是個威脅 你怎不離開?
You're wasting your time with your lies so 這樣做你只是在欺騙自己 浪費時間而已
You've been breaking me down, now it's enough 無法再繼續下去 已經夠了
'Cause you'll do it again and again oh 因為你只會重蹈覆轍
I hope that you'll be gone soon I can't take no more oh no
我只希望你能快點消失 我受不了了

I will never fall for your lies again, oh whoa我再也不會墜入你的謊言 
I will never fall for your lies again oh whoa oh 我再也不會墜入你的謊言
You shot me right in de face wit' a shotgun 你在我面前狠狠的開了一槍
You shot me right in de face wit' a shotgun 你在我面前狠狠的開了一槍
You shot me right in de 你在我面前
You shot me right in de 你在我面前 
You shot me right in de (Face with a shotgun) 你在我面前(狠狠的開了一槍)

Yellow motherfucking claw

Who do they want? Telling all these stories 誰是他們在找的人? 就告訴他們這些故事
I'm telling you, it's really getting boring 我現在就跟你說 故事非常地無聊
Who do they want? Sharing all these love seats 誰是他們在找的人? 坐下來好好聊聊
I'm the real deal, baby girl believe me 我就是血淋淋的案例 Baby girl 相信我

If you letting me down I'm letting you out 你讓我失望 我就會把你趕走
I'm wiping your dirt off my soul 我會把你忘的一乾二淨
You're talking a lot but you're pissing me off 你說得再說只是讓我更生氣
What you try to say doesn't matter no more 你想說什麼對我來說已經不重要了
I hope that you'll be gone soon I can't take no more no 
我只希望你能快點消失 我受不了了

I will never fall for your lies again, oh whoa我再也不會墜入你的謊言 
I will never fall for your lies again oh whoa oh 我再也不會墜入你的謊言
You shot me right in de face wit' a shotgun 你在我面前狠狠的開了一槍
You shot me right in de face wit' a shotgun 你在我面前狠狠的開了一槍
You shot me right in de 你在我面前
You shot me right in de 你在我面前 
You shot me right in de (Face with a shotgun) 你在我面前(狠狠的開了一槍)

(Face with a shotgun) (狠狠的開了一槍)

(Face with a shotgun) (狠狠的開了一槍)
arrow
arrow
    文章標籤
    Yellow Claw Shotgun Rochelle
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()