close

 

When you’re on a team with the Hulk and Thor 當你跟浩克與雷神索爾同一陣線
And we’re all up there on the movie screen, 然後一起出現在同一個電影鏡頭的時
Will the people believe that I’m not quite as tough? 你們會相信我很不給力嗎?
Will anyone even notice me? 你們會注意一下我的存在嗎?

But listen I’ve got powers too, and they’re pretty sweet. 聽著 我也是有能力的 而且挺棒的
I promise I can do so much more than just archery. 我敢保證 我不只會箭術 還會其他的

I’m serious guys. 我是認真的男人
I’ve got a collection of scarves and berets. 我收到了很多圍巾和貝雷帽
I play trombone in a ska band. 我也在斯卡樂團裡吹長號
I once got to second base on my Tinder date. 我曾經也有 Tinder 約會上到二壘過
And my cat has got its own Instagram. 而且我的貓也有牠自己的IG

I'm telling you now 我還要告訴你
I kick ass at Mario Kart. 馬莉歐賽車我也很強
This year I played an extra in Paul Blart. 今年我還客串一腳百貨警察2
I can open a pickle jar. 我能開泡菜罐
I’m friggin’ Hawkeye. 我就是他媽的鷹眼
Maybe I’m as super as they are. 也許我就跟他們一樣強

So maybe I still haven’t lost my virginity. 所以可能我還是處男的關係
But when I bowl I always score at least 70, after six beers
但是在喝完6罐啤酒後 我打保齡球至少還都會有70分


Yes I know 'bout Captain America’s strength. 對 我也很清楚知道美國隊長的力量
Hulk becomes a towering man. 浩克也變成了破壞狂
But I got seventh place in my fantasy league. 但我還是在這夢幻聯盟中排行第七
And I once butt-dialed Jean-Claude Van Damme.
我曾經還誤撥號給 Jean-Claude Van Damme (世界空手道冠軍)


I'm telling you now 我告訴你
When I go to Chipotle I get free guac.
當我吃Chipotle(墨西哥手捲)都能免費得到鱷梨沙拉醬

I flirt with the cashier and she says I rock. 我還跟收銀員調情 她還誇我很帥
I own water-resistant socks. 我還有防水的襪子
I'm friggin' Hawkeye. 我就是他媽的鷹眼
Maybe I'm as super as they are. 也許我就跟他們一樣強


Maybe I'm as super as they are. 或許我就跟他們一樣強
Maybe I'm as super as they are. 可能我就跟他們一樣強

arrow
arrow
    文章標籤
    Hawkeye Ed Sheeran
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()