close

6b004374ee2f66d174a9533044059f5c.jpg

 

不多介紹了 OOR艾薇兒  要不認識很難吧.........?!

 

[One Ok Rock:]
You always call me full of regret 你總是滿著後悔地打給我
You want me to save you again 你要我再次拯救你

All these years, the days go by 這些年 日子一天一天過
I've seen you fall a million times 我看著你墮落了無數回
Everybody makes mistakes 人都會犯錯 無一幸免

[Avril Lavigne:]
It feels so hard to watch you hurt 看著你痛苦有多麼難受
From the pain, a lesson learned 從那苦痛中學到了教訓
This is how you find your way 這就是你所得到的

[One Ok Rock:]
It feels so hard, I've been there too 我曾經歷過 我知道那很難受
Sky so dark, no way through 天空都被黑暗壟罩 看不到白晝
Stories only scars can tell 只有滿身傷痕的故事能訴說

[Avril Lavigne:]
I've got so much love for you, my friend 我的摯友 我能給你的太多太多
Ride or die until the end 無論如何 直到死去
But only you can save yourself 但是只有你能夠拯救自己

[One Ok Rock & Avril Lavigne:]
You just have to listen, listen 你要聽著 仔細聽
I hope that you know 希望你能理解
Listen, listen 聽著 聽我說
I won't let you go 我不會離你而去
I wish you I could save you from the pain you've been through
我只希望我可以從所經歷的痛苦之中拯救你
And all I can tell you is the best thing to do 而我跟你說的都是為了你好
You've gotta listen, listen 你必須聽我說
Listen, listen 仔細聽
Listen, listen 傾聽一下
To your heart 你自己的心聲

Listen, listen 聽著
Listen, listen 仔細聆聽

Listen, listen 一つだけ 聽著 有一件事想跟你說
Listen, listen 信じよう 仔細聽著 你要相信
降り止まない雨などない 沒有一場下不完的雨
And all I can tell you is the best thing to do 而我跟你說的都是為了你好
(You gotta) (你必須)
Listen, listen 聽著
Listen, listen 仔細聽著
Listen, listen 傾聽一下
To your heart 自己的心聲

To your heart 自己的心聲
Listen, listen 傾聽一下
To your heart 你自己的心聲
arrow
arrow
    文章標籤
    ONE OK ROCK Listen Avril Lavigne
    全站熱搜

    Hao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()